مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

ساخت وبلاگ

 

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 



هفته‌ی پیشین، کمپانی اپل خدمت نو خویش با اسم اپل آرکید را در دسترس دوست داران قرار بخشید. این خدمت، بازی‌ها متنوع و کیفیت عالی متعددی را با یک هزینه‌ی ماهیانه‌ی بسیار معدود، در چنگ شما قرار میدهد. به لحاظ می رسد کمپانی گوگل (Google) نیز بی‌عمل ننشسته و خدمت منحصربه‌فرد خویش با اسم گوگل پلی پس (Google Play Pass) را برای تکثیر مهیا نموده است. این خدمت که اوایل امسال میلادی معرفی گردیده بود، قرار میباشد تفاوت‌هایی کلیدی با حریف خویش داشته باشد.


اولی خصوصیت متعدد خدمت گوگل پلی پس این میباشد که برخلاف خدمت اپل آرکید، این خدمت صرفا برروی بازی‌ها تمرکز ندارد. خدمت کمپانی گوگل علاوه بر بازی‌ها، قابل انعطاف‌افزارهای مختلفی را نیز در دست شما قرار خواهد اعطا کرد. تفاوت مهم دیگری که دربین دو خدمت موجود است، به لیست بازی‌های حاضر درین خدمت مربوط می‌گردد. خلاف کمپانی اپل، کمپانی گوگل بازی‌های غیرانحصاری و محصولاتی که برروی هر دو پلتفرم اندروید و IOS جان دار می‌باشند را نیز به‌این خدمت بیش تر نموده است. با خرید اشتراک ماهیانه‌ی گوگل پلی پس، شما میتوانید به طور بدون پول از بازی‌ها و قابل انعطاف‌افزارهای جان دار درین خدمت به کارگیری کرده و دیگر خبری از خریدهای داخل‌برنامه‌ای و تبلیغات آزار دهنده در آن ها نخواهد بود.

خدمت گوگل پلی پس این هفته عمل خویش را در حوزه‌‌‌ی ایالات متحده مقدمه می‌نماید و مدتی بعد از آن، در دیگر بخش ها نیز عرضه میگردد. ارزش شالوده‌ی این خدمت، ماهیانه ۵ دلار در لحاظ گرفته شده‌است. با این هم اکنون، تا آخر ماه روان میلادی، شما می توانید اشتراک ماهیانه‌ی این خدمت را صرفا با ارزش ۲ دلار تنظیم فرمایید. این تخفیف ویژه حداکثر برای خرید یک اشتراک سالیانه قابل به کار گیری خواهد بود.

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی , نویسنده : مهمان نواز googleplay01 بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 31 / 4 / 1399 ساعت: 23:41

 
پرداخت باطن طرحی گوگل پلی 
گوگل یک خدمت میباشد که به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا تولیدات دیجیتال و محتوا را در برنامه کاربردی android خویش بفروشید.
 
شما میتوانید از google play برای فروش گونه های تحت از محتوای دیجیتال به کار گیری نمائید:
 
یک مال وقتی: یک متاع هنگامی راضی میباشد که یوزرها میتوانند با یک شارژ واحد, فارغ از تکرار به صورت پرداخت استفاده کننده, خریداری نمایند.
 
تولید ها هنگامی قابل‌به کار گیری یا این که قابل مصرف می‌باشند:
 
یک مال مصرفی, یک مال مصرفی میباشد که مصرف کنندگان را مصرف می‌نماید. وقتی که یک استفاده کننده مال را مصرف میکند, برنامه شما محتوای دارای ارتباط را تهیه می کند و استفاده کننده میتواند مجدد آن مورد را خریداری نماید.
 
یک متاع غیر مصرفی محصولی میباشد که صرفا یکبار برای تامین یک مزیت به یادماندنی خریداری میگردد. نمونه مشتمل بر ارتقاء ویژه و بسته‌های سطح میباشد.
اشتراک: اشتراک یک جنس میباشد که به طور زمان‌ای به محتوا دسترسی پیدا می‌نماید. حق اشتراک هنگامی تمدید می شوند که کنسل شوند. نمونه‌هایی از حق اشتراک دربرگیرنده دسترسی به مجلات آنلاین و سرویس ها پخش موسیقی میباشد.
 
کنسول بازی گوگل انعطاف‌پذیری متعددی در طول تولید اشتراک سرویس ها ارائه می دهد. مثلا, میتوانید زمان پرداخت را تهیه و تنظیم فرمائید, یک تست مجانی ارائه نمایید, یک ارزش مقدماتی ارائه فرمائید, هنگامی که پرداخت‌ها باخت می خورد, زمان‌های مهلت ارائه نمائید و به یوزرها اذن دهید تا اشتراک خویش را تحت عنوان جایگزین کنسل نمایند. برای داده ها اضافه و لیست جامعی از خصوصیت‌های اشتراک, پیاده‌سازی خصوصیت‌های یگانه اشتراک را مشاهده کنید.
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی , نویسنده : مهمان نواز googleplay01 بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 30 / 4 / 1399 ساعت: 12:33


برای نرم افزار‌ها راز ورود تعریف و تمجید فرمایید؛ چون کد گذاری و تعریف‌و‌تمجید سر ورود نرم افزار‌ها فعالیت هکرها را دشوار می کند، با این فعالیت یک لایه امنیتی روی نرم افزار‌هایتان قرار می‌دهید و هکرها برای دسترسی به محتوای این اپ ها بایستی سر عبورشان را بشکنند؛ درحقیقت هر چه لایه امنیتی سیستم شما بیش‌خیس باشد، قابلیت و امکان دسترسی هکرها به سیستم و داده ها شما مشقت بار‌خیس می‌گردد.

این مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی تاکید دارااست که‌این روز ها بخش اعظمی از مکان‌های همگانی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها و مرکز ها خرید و غیره دارنده وب وای فای همگانی میباشند. شما به آسانی و گهگاه فارغ از نیاز به سر عبور می توانید به وب آنها متصل گردید ولی نباید از خطرها احتمالی به کار گیری از وای فای همگانی غافل گردید چراکه هنگام استعمال از این مدل وب هکرها می توانند به راحتی به سیستم شما نفوذ نمایند و داده ها فردی شما‌را به سرقت ببرند.

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 

به گفته این متخصص یوزرها نباید راز عبورهای اکانت‌ها را در سیستم ادله خویش ذخیره نمایند؛ در واقعیت از Log in اتومات اکیداً استعمال نکنند چون در مرورگرها قابلیت و امکان‌هایی برای راحتی کاربرها پباده سازی گردیده که در اکثری از مواقع آنان را به خطر می‌اندازد، قابلیت و امکان‌هایی مثل ذخیره پسورد یا این که لاگین خود کار، در شرایطی‌که از این خصوصیت‌ها به کار گیری میکنند، پسوردها و راز عبور به صورت اتوماتیک در مرورگر ذخیره می گردد و هر توشه به تارنما متبوع مراجعه نمایند، Log in اتوماتیک بوسیله مرورگر فیس می گیرد؛ در‌این‌صورت‌ قابلیت دسترسی هکرها به داده ها اکانت اضافه می شود؛ پس برای پرهیز از این قضیه و همین طور مشقت بار‌خیس کردن فعالیت هکرها، از امکان Log in اتومات به کار گیری نکنند.

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهمان نواز googleplay01 بازدید : 240 تاريخ : شنبه 28 / 4 / 1399 ساعت: 16:26


گوگل پلی یکی‌از خدمت های گوگل میباشد که از روش آن یوزرها به برنامه های مختلفی که برای سیستم استدلال اندروید درج شده اند، دست پیدا نمایند. درصورتی که شما هم یک کدام از یوزرها سیستم برهان اندروید باشید، صد رد صد میدانید که بعضی از برنامه ها به طور بدون پول و بعضی دیگر با پرداخت هزینه ای مختصر قابل استعمال میباشند. در واقع نحوه کسب درآمد از گوگل پلی ، تکثیر برنامه های اندروید به طور غیر بدون‌پول میباشد.

ولی برای انجام این عمل پیشین از هرچیز شما به یک اکانت گوگل دولوپر گوگل نیاز دارید. تا از روش آن طرحی نوشته اید را جهت باز نگری برای کارشناسان ارسال فرمایید. تا در چهره همخوانی با ضوابط تکثیر در گوگل پلی ، برنامه شما در دست یوزرها قرار گیرد.

نکته قابل توجه این میباشد که تولید این حساب به هیچ عنوان به طور بدون پول قابلیت پذیر وجود ندارد. در فیض شما برای بهره برداری حساب دولوپر گوگل می بایست هزینه ۲۵ دلاری را با به کار گیری از یکی گونه های کارت های بانکی دربین المللی مانند روادید کارت یامسترکارت پرداخت فرمائید تا حساب شما تولید شود. ولی چنانچه که قدرتمند به به کارگیری از این طرز نیستید، میتوانید از سرویس ها ارزی اولیه پرداخت برای انجام این فعالیت استعمال نمائید.

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 
برنامه در گوگل پلی
قانون ها نشر برنامه در گوگل پلی
متاسفانه اکثری از اشخاص به جهت اینکه با مقررات تکثیر برنامه در‌این پلتفرم شناخت ندارند، به نادرست بعضی مورد ها را هنگام تکثیر برنامه انجام می‌دهند که سبب میشود برنامه شان به هیچ عنوان برای باز نگری به وسیله کارشناسان نیز ارسال نشود. به همین خیال مهم میباشد که پیشین از انجام این فعالیت مطلقا با مقررات نشر برنامه در گوگل پلی آشنا باشید تا درخواست شما از سوی این سامانه رد نشود.

جعل نام‌و‌نشان یا این که استعمال از اسم های تجاری بقیه افراد
یکی خطاها رایجی که معمولا اکثری از برنامه نویس ها هنگام تکثیر برنامه انجام میدهند، استعمال از اسم تجاری بقیه شرکت ها در اسم برنامه شان میباشد. به خیال و خاطر داشته باشید که حتی در‌حالتی که همدم با اسم تجاری بقیه افراد عبارات دیگری به کار گیری فرمایید، احتمال اینکه تبهکار به انجام جعل نام‌و‌نشان گردید، زیاد میباشد.

گزینش آیکون تکراری و یا این که نامناسب
شبیه با تعیین اسم تجاری، برای گزینش آیکون برنامه نیز بایستی به اندازه کافی ظریف باشید تا از تولید هرگونه مشابهت با آیکون های بقیه برنامه های منتشر گردیده، پرهیز فرمائید.

استعمال نامناسب از کلمه ها کلیدی
یکی‌از دیگر از اشتباهاتی که اشخاص انجام میدهند، هنگام استعمال از گزینش عبارات کلیدی برای برنامه منتشر گردیده شان میباشد. به کارگیری بیش تر از اندازه از عبارات کلیدی خیر فقط کمکی به شما نمی نماید، بلکه احتمالا نشان دهنده اسپم بودن فعالیت شما باشد. براین اساس صرفا از کلماتی به کار گیری نمائید که به خیر و خوبی معرف عمل شما می‌باشند.

عدم نشر اسکرین شات از دور و بر برنامه
کاربری که قصد دانلود برنامه شما و پرداخت هزینه جهت به کار گیری از آن را داراست، بایستی یک آشنایی کلی از آنچه که شما انجام داده اید، داشته باشد. براین اساس در‌حالتی که شما عکس و یا این که فیلم از شیوه سعی برنامه تان در مشت استفاده کننده قرار ندهید، مغایر مقررات تکثیر برنامه در گوگل پلی کار نموده اید. پس در صورتیکه در‌پی جلب اعتماد پلی استور و استفاده کننده می باشید، داده ها جامع و جامعی از برنامه تان ارائه دهید.

به کارگیری از طریق های واسط جهت پرداخت داخل طرحی
در کل برای پرداخت داخل طرحی می بایست از کیف پول گوگل به کارگیری نمائید، در شرایطی که که کالای خریداری گردیده قابل به کار گیری در برنامه میباشد. البته می‌توانید از دیگر درگاه های واسط هم به کار گیری نمائید، اگر که قصد فروش کالاهای فرنگی، مانند کتاب و … را دارید.

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی , نویسنده : مهمان نواز googleplay01 بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 26 / 4 / 1399 ساعت: 14:48

 
Google Play services – سرویس ها گوگل (گوگل پلی خدمت) قابل انعطاف افزاری کاربردی و نصب گردیده به صورت پیش فرض برروی تمامی دستگاه ها اندروید میباشد که به وسیله شرکت گوگل عرضه گردیده و برای دسترسی به برنامه های گوگل پلی و دیگر امور مثل اجرا برنامه ها مختص نیاز میباشد و جدیدترین آپ دیت اش پیش روی شماست! شاید شما نیز از یوزرها دارای ی تلفن همراه های هوشمند با سیستم دلیل اندروید باشید که به هنگام نصب یک برنامه و یا این که بازی به ارور روبرو مواجه گردیده باشید: install Google play service ؛ اینجاست که می می بایست نرم افزار Google Play services را برروی تلفن همراه خویش نصب فرمایید! نرم افزار توانمند گوگل پلی خدمت ابزاری ضروری برای به روزرسانی نرم افزار ها از گوگل پلی است که دسترسی شما‌را به پیکربندی گوگل پلی میسر می سازد و به نرم افزار ها یاری می‌کند تا در شرایط آفلاین سریع خیس کاوش کنند! اخیرا طولانی تر برنامه های ساخت گردیده برای نصب و اجرای سوای اختلال به نصب بودن نرم افزار فوق دارا‌هستند که ما به شما سفارش می‌دهیم بدون شک و قطعا این برنامه را برای افزایش عملکرد برنامه ها و بازی ها برروی اسمارت فون و یا این که تبلت خودتان نصب فرمایید. برای مشاهده لیست مشخصات، توضیحات تکمیلی و دانلود بدون‌پول با ما همدم گردید!
 
برخی از تجهیزات و قابلیت و امکان های نرم افزار Google Play services اندروید :
 
نصب سریع و آسوده و سوای نیاز به پیکربندی مازاد
سوای اعمال پیکربندی متعدد و نصب فقط با یک کلیک
افزودن تغییراتی برای جست و جویبار سریع خیس اپ ها در شرایط آفلاین
ارائه نقشه هایی همگی جانبه و بهبود کلی سعی دستگاه های اندروید
مایحتاج و ضروری برای نصب و اجرای سوای خلل برنامه ها و بازی اندروید
اپلیکشن کاربردی و بدون پول Google Play services که به وسیله مجموعه برنامه نویسی گوگل پباده سازی شده تا به‌این لحظه بیش تر از 100 میلیارد توشه بوسیله یوزرها اخذ شده که ما امروز در فارسروید جدیدترین ورژن ی آن را برای شما قرار داده ایم که می‌توانید آن را با یک کلیک اخذ فرمایید! ورژن پیش رو از اپلیکیشن که برای دانلود عرضه گردیده اصولا ورژن قانونی و جهانی میباشد و ورژن های فراتر که ممکن میباشد در وبسایت های دیگر ملاحظه کنید ورژن بتا است که توصیه میکنیم از انها به کارگیری نکنید و صرفا اخرین ورژن قانونی فارسروید را نصب فرمائید.
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی , نویسنده : مهمان نواز googleplay01 بازدید : 227 تاريخ : يکشنبه 22 / 4 / 1399 ساعت: 14:49

 
آیا شما هم از به آخر رساندن اولی برنامه اندرویدی خویش هیجان زده می‌باشید؟ با ما یاروهمدم باشید تا طرز تکثیر اپ خویش را در گوگل پلی گام به گام حافظه بگیرید.گوگل پلی یکی اصلی ترین پلتفرم های توزیع، تبلیغ و فروش نرم افزار های گوشی می‌باشد که روزمره بالای 1 میلیون استفاده کننده فعال دارااست.
 
برای جدید واردان و برای اولی توشه شاید نشر اپ در گوگل پلی ترسناک به لحاظ رسد در حالی که اینطور وجود ندارد این پلتفرم هم مانند بقیه اپ استورهای دیگر تعدادی مقررات و قانون ها و شیوه های یگانه دارااست که شما بایستی به آن ها کار نمائید تا از ایرادات آینده دوری فرمایید.
 
این نوشته‌ی علمی یک راهنمای بدون نقص برای نشر نرم افزار شما در مغازه پهناور گوگل پلی هست. با ما هم پا باشید.
 
مرحله 1: ساخت اکانت کاربری گسترش دهنده (Developer)
قبلی از هر کاری شما می بایست برای نشر اپ خویش یک اکانت کاربری برای Developer داشته باشید. راحتترین خط مش اکانت گوگل شماست که با آن لاگین گردیده اید.
 
تولید حساب دولوپر گوگل
ورود به اکانت Google Developer
 
پروسه نام نویسی بی آلایش میباشد و شما می بایست برای نام نویسی 25 دلار برای اولی توشه پرداخت کنید. پس از تلاوت مقررات و ضوابط شما میتوانید با کارت اعتباری خویش این هزینه را پرداخت نمایید.شما می بایست اسم گسترش دهنده را وارد نمایید توجه داشته باشید این اسم به عبارتی نامی میباشد که یوزرها هنگام تکثیر برنامه شما می‌بینند. بقیه جزئیات را میتوانید بعداً وارد نمایید.
 
نکته: اکانت کاربری 48 ساعت ارتفاع می کشد تا پردازش گردیده و فعال شود.
 
مرحله 2: طرح ریزی برای فروش؟ لینک و پیوند به اکانت Merchant
در‌حالتی که میخواهید یک اپ مبلغی یا این که پرداخت داخل طرحی بسازید می بایست یک اکانت تجاری (Merchant) داشته باشید. در اینجا فرایند تولید اکانت را بیان می‌کنیم.
 
وارد Play Console خویش گردید
روی Download Reports – Financial کلیک فرمائید
‘Set up a merchant account now’ را گزینش فرمایید.
داده ها کسب و عمل (business) خویش را وارد فرمائید.
بعد از آخر داده ها این اکانت به صورت اتومات به اکانت Developer شما پیوند میخورد.
 
اکانت merchant به شما قابلیت می‌دهد درآمد نتیجه ها از فروش برنامه و پرداخت های ماهانه خویش را مدیر فرمائید، همینطور میتوانید از روش Play Console گزارش های فروش خویش را تجزیه و چک فرمائید.
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی, نویسنده : مهمان نواز googleplay01 بازدید : 203 تاريخ : شنبه 21 / 4 / 1399 ساعت: 14:03

  درگاه‌های پرداخت پی‌پال (Paypal)، روادید (Visa) و مستر‌کارت (MasterCard) پیش کسوت‌ترین طرز‌های پرداخت آنلاین میباشند که به جهت همین سوابق، اکنون فراگیرترین و پراستفاده‌ترین ابزارهای Online Payment در فضا عالم محسوب می گردند. از این رو اکثریت قریب به حادثه وبسایت‌هایی که جنس یا این که سرویس ها ارائه میکنند، از این درگاه‌ها برای اخذ مبالغ از مشتریان خویش، به کارگیری می‌نمایند.
این ابزارها یعنی درگاه‌های مستر، روادید و پی‌پال، نحوه‌هایی ایده‌آل برای یک کسب و عمل برای اخذ پول در مقیاس‌های نسبتاً کوچک (پایین 1,000 دلار در هر تراکنش) و به خیل عظیم در روز میباشند. برای مثال اینترنت‌سایتی را در حیث بگیرید که روزمره بیش تر از 1,000 آیتم خرید در آن انجام می شود که بالاترین عدد پرداختی بوسیله مشتریان در یک تراکنش، برابر با 700 دلار بوده میباشد. بنابراین درگاه‌های ویزاکارت، مسترکارت یا این که پی‌پل به خیال و خاطر سرعت و امنیت بالا و آسانی به کار گیری و از کلیه مهمتر، گستردگی و فراگیر بودن آنها در بیش تر کشورهای عالم، آیتم‌ای مطلوب برای چنین شرکتی میباشد. برای شعور مزیت‌های این طریق، آن را از لحاظ سرعت استعمال و آسانی با این شیوه که هر مورد از یوزرها برای انجام خرید محصول یا این که سرویس ها مستلزم Money Transfer یا این که ارائه Check باشند مقایسه نمائید.
با دقت به اینکه درگاه‌های روادید (Visa) و مستر (Master) هر دو نسبتاً با روشی شبیه فعالیت مینمایند، درین نوشته‌ی علمی ما آن‌ها‌را به عنوان یک طریق و با اسم کارت‌های اعتباری میان‌المللی نوع بندی و اسم گذاری می کنیم و این دو را تحت عنوان یک تیم شبیه با شیوه پرداخت پی‌پل (Paypal) مقایسه می کنیم.
مجموعاَ مقایسه در میان این دو طرز پرداخت آنلاین (یعنی کارت‌های اعتباری در بین‌المللی و Paypal) را از دو منظر می‌اقتدار انجام بخشید: در آغاز مقایسه دربین تجهیزات متفاوتی میباشد که‌این دو نحوه در دست ما قرار می دهند و دوم مقایسه در بین اشتباهات، خطرها و موانعی میباشد که برای ما ایرانیان به صورت مختص به یاروهمدم داراست چون با دقت به اینکه ما زیر تاثیر تحریم‌های آمریکا قرار داریم با محدودیت‌هایی جهت استعمال از سرویس ها این مجموعه‌های آمریکایی نیز روبرو هستیم، از این رو در آغاز به باز نگری تجهیزات کلی این ابزارها و آن‌گاه به باز‌بینی خطرها فعالیت با آنها در جمهوری اسلامی ایران می پردازیم.
 
تفاوت‌های ساختاری پی‌پال با روادید/مستر‌کارت
روند پرداخت و به کار گیری از سرویس ها
به صورت کلی می‌اقتدار ذکر کرد مهم ترین تفاوت فی مابین این دو خدمت، در فرایندی میباشد که استفاده کننده برای تولید اکانت کاربری و پرداخت در آنها طی میکند. برای به کارگیری از سرویس ها کارت‌های روادید/مسترکارت لازم میباشد استفاده کننده یک اکانت بانکی داشته باشد تا خزانه متبوع وی، روی آن اکانت، کارت نقدی (Debit Card) یا این که اعتباری (Credit Card) را صادر کند. بعداز صادر شدن کارت اعتباری (Visa/Master Card) برای انجام خرید‌های اینترنتی کافی میباشد استفاده کننده مدام کارت یا این که داده ها آن را به یار و همدم داشته باشد و در درگاه‌های پرداخت آنلاین از آن داده ها به کار گیری کند. این روند صحیح شبیه خرید از اینترنت در کشور‌ایران با کارت‌های عضو عجله میباشد.
ولی برای به کار گیری از سرویس ها پی‌پال لازم میباشد استفاده کننده نخست یک اکانت کاربری در وبسایت پی‌پال یعنی Paypal.com تولید و بعد از آن اکانت بانکی یا این که کارت اعتباری خویش را به آن حساب پی‌پل متصل نماید. اما در فرایند بعدی پی پال به مرور داده ها بیشتری را از استفاده کننده اخذ می نماید و از وی درخواست مدارک مختلفی می نماید تا استفاده کننده بتواند از تجهیزات اکانت پی پال خویش به کارگیری کند.
به این ترتیب شاید این طور بتوان اذعان کرد که با اعتنا به اینکه صادر شدن کارت در طول بهره برداری اکانت در خزانه مقدور میباشد، روند اخذ کارت اعتباری نسبت به پی‌پال سنتی‌خیس و شاید برای یک شهروند در کشورهایی مثل آلمان، استرالیا، مالزی و امارات متحده عربی راحت‌خیس باشد. در مقابل پی‌پال به نسبت سرویسی امروزی‌خیس محسوب میشود که استفاده کننده برای به کارگیری از آن می‌بایست از دست کم علم استعمال از وب و ابزارهایی نظیر نشانی آدرس اینترنتی برخوردار باشد.
درگاه پرداخت آنلاین
برای صاحبان کسب و فعالیت که برای ارائه سرویس ها خویش نیاز به اخذ آنلاین وجه دارا هستند، اخذ درگاه روادید/مستر‌کارت روند اداری و دردسر‌های متعددی دارااست، در حالی که‌این پروسه برای اخذ درگاه پی پال به مراتب معمولی‌خیس میباشد تا آنجا که امروزه بخش اعظمی از تارنما‌های خرده فروشی فقط از درگاه پی پال برای فروش تولیدها و سرویس ها خویش به کار گیری می نمایند.
ولی درباره‌ی شرکت ها و سازمان‌هایی که وجه دریافتی را به طور یک اکانت بانکی قانونی مدیر می نمایند (مانند سفارتخانه‌ها در خصوص مسافرت یا این که کالج‌ها) یک استثنا موجود است و این سازمان‌ها معمولا صرفا از درگاه‌های روادید/مستر‌کارت برای خرید و فروش با مخاطبان خویش فایده میجویند. شاید چرا که نمی خواهند داده ها مهم خویش را با کمپانی پی‌پل به اشتراک بگذارند.
ولی این نکته نیز لازم به ذکر میباشد که پی‌پال قابلیت به کارگیری دارندگان مسترکارت و روادید‌کارت را از درگاه خویش آماده آورده میباشد، بدین رخ که در درون درگاه پی پال با استعمال از داده ها محل ورود کارت‌ها به طور آنی یک حساب پی‌پال برای آن ها می‌سازد و با به کارگیری از داده ها مسترکارت یا این که روادید‌کارت وارداتی به وسیله استفاده کننده، کارت مربوطه را به حساب پی‌پال تولید گردیده وصل می‌کند و بنابراین مبلغ پرداختی را از روادید‌کارت یا این که مستر‌کارت استفاده کننده کسر می نماید.
با وجود کلیه این موردها، همچنان وبسایت‌هایی که از درگاه روادید/مسترکارت به کارگیری می کنند، از لحاظ تعداد، برتری قابل توجهی دارا‌هستند.
ارسال وجه به طور کارت به کارت
برای خرده فروشی‌ها، صاحبان کسب و شغل های کوچک و Freelancer‌ها (افرادی که برای خودشان عمل می‌نمایند) قابلیت و امکان اخذ سریع و بدون واسطه وجه نظیر کارت به کارت کردن در کشور ایران اهمیت متعددی داراست. این در قوانینی میباشد که در خدمت‌های روادید/مستر‌کارت چنین امکانی نیست و وجه صرفا درحساب‌های بانکی که کارت روی آن‌ها صادر شده‌است قابل انتقال می باشد. در سود روادید‌کارت یا این که مستر‌کارت ابزاری جهت انتقال وجه محسوب نمی شوند بلکه صرفا برای خرید آیتم به کارگیری قرار میگیرند.
البته پی‌پال با ارائه سرویسی به اسم Send Money این قابلیت و امکان را آماده نموده است که بتوان در بین دو حساب PayPal به راحتی پول جا به جا کرد. به این ترتیب هر کس قصد اخذ پول داراست حساب خویش را که در واقع نشانی اینترنتی ادرس اوست به پرداخت کننده اعلام می‌نماید و بعد هر کس قصد پرداخت پول دارااست در درون پنل کاربری پی‌پل خویش بوسیله مورد Send Money و زدن چندین دکمه بی آلایش به حساب پی‌پال فرد پول واریز می کند. به عبارت دیگر پی‌پال از پست الکرونیکی نشانی تحت عنوان شماره اکانت به کارگیری می کند. در سود پی‌پل هم ابزاری برای خرید و هم روشی برای انتقال پول در وب میباشد.
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی , نویسنده : مهمان نواز googleplay01 بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 19 / 4 / 1399 ساعت: 15:15

 
در حالتی‌که محرمانه به مارکت های اندرویدی مانند گوگل پلی بزنید، با خیل عظیمی از نرم افزار های اندرویدی مواجه میشوید که همگی تماما مجانی در دسترس یوزرها قرار دارا‌هستند. با دقت به اینکه بیشتراز ۳ میلیون نرم افزار در گوگل پلی موجود هست و طولانی تر آن‌ها بدون‌پول میباشد، آیا برای دولوپرها قابلیت و امکان کسب درآمد از نرم افزار اندرویدی در چنین بازار رقابتی موجود هست؟ در پی لیستی از طریق های کسب درآمد از نرم افزار به طور دلاری یا این که ریالی را در مشت شما قرار خوا هیم اعطا کرد.
 
طولانی تر وقت ها شما یک نرم افزار ار از مارکت ها دانلود می‌کنید و فورا آغاز به به کارگیری از آن می‌کنید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که‌این نرم افزار های بدون پول چه سودی برای بسط دهنده خویش دارا هستند و چه طور درآمد کسب مینمایند. در حالتی که یک گسترش دهنده میباشید و یا این که فقط یک استفاده کننده و همین سوال در ذهنیت شما نیز موجود هست، سفارش می‌کنیم این نوشته‌ی‌علمی را از دست ندهید.
 
 
کسب درآمد از اپ
واقعیت این میباشد که با یقین شما فقط برای تفریح نرم افزار تلفن همراه نمی سازید! توسعه و گسترش نرم افزار یک کسب و عمل میباشد و شما می بایست از آن درآمد کسب نمائید تا بتوانید به فعالیت ایجاد ادامه دهید. راه و روش های مختلفی برای کسب درآمد موجود است، امّا بایستی مطلوب ترین طریق را برای نرم افزار خویش استعمال فرمایید.
 
با اعتنا به مدل نرم افزار، شما بایستی نوع کسب درآمدی را گزینش نمایید که مشتری های خویش را مجاب به پرداخت فرمایید. به طور عمده سه طریق کلی کسب درآمد از نرم افزار موجود هست که میتواند برای نرم افزار شما بهره بالایی داشته باشد.
 
بر طبق آمری که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، بیشترین معیار فایده دهی و حدود ۷۵ درصد درآمد نرم افزار ها از اکران کلیپ درون اپ و دادن اجرو پاداش در قبال آن هست.در رقابتی تنگاتنگ با شیوه اولیه کسب درامد، خرید های باطن طرحی اپ های بدون پول جای دارد. بقیه شیوه های اکران ویدئوی تبلیغات به استفاده کننده نیز در جایگاه های بعدی لبریز فایده ترین طریق های کسب درآمد از نرم افزار قرار می‌گیرند.
 
در جدول تحت می‌توانید آمار مرتبط با مفید ترین شیوه های کسب درامد از برنامه های موبایلی را ملاحظه کنید.
 
کسب درآمد از نرم افزار
هم اکنون پیرو نگاهی به شایسته ترین نحوه های کسب درآمد از نرم افزار می اندازیم:
 
۱. کسب درآمد از نرم افزار با تبلیغات
تبلیغات داخل طرحی
تبلیغات باطن طرحی راحت ترین و دوست داستنی ترین نحوه کسب درآمد از نرم افزار ها می‌باشند. طرز عمل این متود بسیار معمولی میباشد. شما اذن می دهید که تبلیغات روی نرم افزار شما اکران داده شوند و در عوض اکران تبلیغات درآمد کسب میکنید! واحد سنجش درآمد شما بسته به تعداد بارهای چشم شدن تبلیغ (Impression) و تعداد کلیکی که روی تبلیغات انجام می گردد گوناگون خواهد بود.
 
پس در حالتی که برای تولید نرم افزار خویش وقت و هزینه متعددی را صرف نموده اید، با اکران تبلیغات روی نرم افزار خویش میتوانید تا معیار متعددی سرمایه خویش را بازگردانید.
 
برای اکران تبلیغات بر روی نرم افزار خویش نیاز میباشد که شما از یک پلتفرم تبلیغاتی به کار گیری فرمائید.
 
۵ گونه متفاوت از ad ها یا این که تبلیغات موجود هست که شما می‌توانید در نرم افزار خویش پیاده سازی فرمائید.
 
اشکال تبلیغات نرم افزار
Banner – این دسته از تبلیغات در ابتدا یا این که ذیل برگه تلفن همراه قرار داده میشوند. در مجموع، این گونه از تبلیغات کمتر مداخله تولید می‌کنند و به استفاده کننده اذن میدهند که فرآیند استعمال از نرم افزار را به طور طبیعی ادامه دهد. از طرفی دیگر، بنر ها نرخ کلیک تحت تری دارا هستند و معیار شناخته گردیده بودن مارک روی آنها تاثیر داراست.
Video – تبلیغات ویدئویی معمولا میان ۱۰ تا ۳۰ ثانیه ارتفاع دارا هستند و در قسمتی از اپ قرار داده گردیده و به طور خود کار پلی میگردند. تبلیغات چایزه دار (rewarded video ads) نوعی از تبلیغات ویدئویی می‌باشند که استفاده کننده پس از تماشای آنها اجرو پاداش (معمولا اعتبار در بازی) اخذ میکند.
Native – این دسته از تبلیغات به طور طبیعی درون اپ ترکیب می گردند. این تبلیغات می‌توانند به طور محتوای حامی مالی گردیده ای باشند که برای توسعه و گسترش یک متاع یا این که مارک در اپ جایگذاری می‌شوند. از آنجایی که‌این تبلیغات تماما مخلوط گردیده اند، کمترین ترازو تداخل را برای استفاده کننده تولید می‌کنند و آزار دهنده نیستند و به همین ادله طریق مطلوب برای کسب درآمد از نرم افزار محسوب میگردند.
Interstitial – این تبلیغات به طور پاپ آپ های فول اسکرین می باشند در در لحظه خاصی در بازی اکران داده می‌شوند. این تبلیغات معمولا هنگامی که اپ گشوده یا این که بسته میشود اکران داده میگردند. استفاده کننده یا این که قادر است تبلیغ را ببندد یا این که با کلیک روی آن محتوای تبلیغ را ببیند.
Incentivized – تمام یوزرها دوست دارا هستند اجرو پاداش بگیرند و از دیدن تبلیغ متنفرند! با به کارگیری از ابزاری یگانه، می قدرت پاداشی را برای استفاده کننده به ازای انجام دادن یک اکشن مختص در بازی اختصاص اعطا کرد. این اکشن میتواند لبریز کردن فرم، به اشتراک گذاری محتوا یا این که هر عمل دیگری باشد. در‌این طرز، فایده به دست آمده از روش پول بازی و از روش حامی مالی شدن حیث می گردد.
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : پرداخت درون برنامه ای,گوگل پلی , نویسنده : مهمان نواز googleplay01 بازدید : 237 تاريخ : چهارشنبه 18 / 4 / 1399 ساعت: 15:01

 
پرداخت داخل طرحی گوگل پلی یا این که میخواهید تمام مخاطبین خویش را از اندروید به آیفون انتقال دهید؟ یا این که شاید میخواهید مخاطبین گوگل خویش را با آیفون همگام سازی نمایید تا این دو لیست مدام یکسان باشند؟ به هر دلیلی ، انتقال تمامی مخاطبین خویش به تامین کنندگان نشانی اینترنتی و سیستم برهان های متعدد میتواند یک فعالیت دلهره آور باشد. در‌صورتی‌که می‌خواهید بدانید که به چه شکل می‌توانید مخاطبین گوگل را به iCloud یا این که آیفون وارد نمایید ، ادامه مقاله را بخوانید. ما می‌خواهیم تعدادی روش گوناگون را که می‌توانید استعمال نمایید را توضیح دهیم.
 
آیا می‌خواهید تمام مخاطبین خویش را از اندروید به آیفون انتقال دهید؟ یا این که شاید میخواهید مخاطبین گوگل خویش را با آیفون همگام سازی نمایید تا این دو لیست مدام یکسان باشند؟ به هر دلیلی ، انتقال همگی مخاطبین خویش به تامین کنندگان پست الکرونیکی و سیستم ادله های متعدد میتواند یک عمل دلهره آور باشد. در حالتی که میخواهید بدانید که چه گونه می‌توانید مخاطبین گوگل را به iCloud یا این که آیفون وارد نمائید ، ادامه مقاله را بخوانید. ما می‌خواهیم یک‌سری راه گوناگون را که میتوانید به کار گیری فرمائید را توضیح دهیم.
 
۱. انتقال اتوماتیک مخاطبین Gmail‌به iCloud
نخستین ، بیایید ببینیم که چه‌طور میتوانید مخاطبین گوگل خویش را با یک آیفون همگام سازی فرمائید و چیزی بیشتراز دو سیستم دلیل تلفن همراه مربوطه را همگام فرمایید. این طریق صرفا در شرایطی که قابلیت پذیر میباشد که هم دستگاه اندروید و هم آیفون را در مشت دارید. در حالتی که هر دو دستگاه را ندارید ، بایستی به چاره بعدی بروید. برای استارت فرایند انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون ، می بایست اطمینان نتایج فرمایید که مخاطبین دستگاه اندروید شما به صورت فعال با اکانت گوگل خویش همگام سازی می نمایند. 
 
 
در دستگاه اندروید خویش، نرم افزار Settings را گشوده نمائید و آن گاه به Accounts > Google بروید. در صورتی‌که بیش تر از یک اکانت کاربری گوگل دارید که به دستگاهتان متصل میباشد، مطمئن گردید که نشانی نشانی اینترنتی مطلوب را گزینش نموده اید.
 
بعد روی Account sync ضربه بزنید. با این فعالیت لیستی از گونه های گوناگون اطلاعات می‌توانند در میان دستگاه شما و اکانت گوگل تان همگام سازی شوند. مقداری تحت خیس به نصیب Contacts بیایید و مطمئن گردید که دکمه مقابل آن در شرایط فعال جای دارد.
 
در غایت، یک همگام سازی دستی با ضربه زدن روی سه نقطه در کناره بالای سمت راست و تعیین Sync now انجام دهید.پروسه همگام سازی تعدادی دقیقه دوره برای تکمیل نیاز داراست.
 
روی دستگاه آیفون
حل عصر آن فرا رسیده میباشد که دستگاه ها را جا به جا فرمائید. لازم میباشد که مخاطبین خویش را در ایفون از اکانت کاربری گوگل خویش بکشید. بعد از این فعالیت مخاطبان در دستگاه آیفون در دسترس می‌باشند.
 
در آیفون خویش به نرم افزار Settings بروید. به ذیل لیست بیایید و روی مورد Password and Accounts ضربه بزنید.در صورتیکه تا به امروز اکانت کاربری گوگل خویش را به آیفون بیش تر نکرده اید، درحال حاضر دوره این عمل میباشد. کافی میباشد Add Account را تعیین نمائید آن‌گاه Google را گزینش کرده و اسم کاربری و سر عبور خویش را وارد فرمایید.
 
آنگاه روی روی مدخل گوگل در لیست اکانت ها ضربه بزنید. با این عمل چهار نوع داده را خواهید روئت کرد که می‌توانید از اکانت کاربری گوگل به آیفون خویش همگام سازی نمائید. این ۴ جور عبارتند از : Mail, Contacts, Calendar, و Notes. مطمئن گردید که دکمه کنار Contacts در موقعیت فعال قراردارد.
 
پروسه همگام سازی بعد از یک‌سری دقیقه کامل شدن می‌شود و در انتها میتوانید مخاطبان گوگل را در آیفون خویش ببینید.
 
۲. وارد کردن مخاطبان گوگل به آیفون به طور دستی
انتقال مخاطبان Gmail به iCloud سوای استعمال از دستگاه های آیفون یا این که اندروید قابلیت پذیر وجود ندارد. این روند مشتمل بر دانلود مخاطبان از اکانت Gmail خویش، بعد آپلود دوباره آنها به اکانت iCloud میباشد. برای مقدمه به Google Contacts در مرورگر اینترنت بروید و داده ها لاگین خویش را وارد نمائید.درحال حاضر بایستی لیست مخاطبان گوگل خویش را ملاحظه کنید.
 
برای داشتن اسکن از این مخاطبان گوگل، روی Export در پنل سمت چپ کلیک نمایید. این فعالیت به شما سه فرمت برای تعیین میدهد: Google CSV, Outlook CSV, و vCard (برای مخاطبان iOS )
 
باکس دیالوگ شبیه به شما اذن میدهد که همگی مخاطبان خویش را ارسال نمایید یا این که اینکه تنها مواقعی که گزینش نموده اید را ارسال فرمائید. بعد از اینکه مهیا بودید روی Export کلیک فرمایید. با این عمل پوشه روی دستگاه شما دانلود میگردد.
حالا بایستی به اکانت iCloud خویش بروید. برای این فعالیت به سایت iCloud بروید و اسم کاربری و پسورد خویش را وارد نمائید. با این فعالیت لیستی از کلیه نرم افزار های iCloud خویش را مشاهده خواهید کرد. برای ادامه عمل Contacts را گزینش فرمایید.
 
بعد از اینکه مخاطبین بار گذاری شدند، بایستی روی آیکون چرخ دنده در کناره سمت چپ زیر کلیک فرمائید آنگاه از منو Import vCard را تعیین فرمائید.
 
فابل مخاطبینی که دانلود نموده اید را پیدا کرده و آن را گشوده فرمایید. مخاطبین Gmail شما آن گاه مقدمه به انتقال به اکانت iCloud تان خواهند کرد. بر پایه ی تعداد مخاطبان این پروسه ممکن میباشد یک سری دقیقه ارتفاع بکشد.
 
به محض اینکه فرآیند وارد کردن مخاطبان بی نقص شد، کلیه مخاطبان گوگل شما با گاز در نرم افزار Contacts روی تلفن همراه آیفون شما در دسترس خواهند بود.
 
۳. به کارگیری از نرم افزار های ثالث برای انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون
راه و روش دیگر انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون این میباشد که به یک برنامه ثالث اذن دهید تا کل فرایند را برای شما انجام دهد. بعداز فعال‌ساز‌ی و اجرای برنامه ، دیگر نیازی به نگرانی درباره ی انجام همگام سازی دستی یا این که صادرات / وارد کردن اطلاعات وجود ندارد. دو برنامه در مغازه Google Play در این باره خوب فعالیت کرده اند.
 
Bluetooth Contact Transfer
همان طور که از اسم آن پیداست ، Bluetooth Contact Transfer از فناوری بلوتوث برای وارد کردن مخاطبین Google بر روی آیفون شما به کارگیری میکند. این برنامه سه فرمت متعدد ارائه می‌دهد: PDF ، TXT و VCF. برای اینکه آیفون شما پرونده را بپذیرد ، می بایست مورد VCF را گزینش نمائید. بعلاوه ، در صورتی بخواهید به هر دلیلی بخواهید از مخاطبین Google خویش ورژن حمایت کننده تنظیم فرمایید ، این برنامه عالی میباشد.
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی , نویسنده : مهمان نواز googleplay01 بازدید : 242 تاريخ : سه شنبه 17 / 4 / 1399 ساعت: 13:08

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 

گیفت کارت گوگل پلی نوعی اعتبار مجازی میباشد که در دستگاه های اندرویدی قابل به کارگیری میباشند. شایسته ترین طرز برای خرید از خدمت گوگل پلی به کار گیری از گیفت کارت گوگل پلی میباشد. شما برای به کار گیری از تجهیزات خدمت های غیررایگان گوگل پلی و سرویس ها و تولیدات غیر بدون پول آن نیاز به گیفت کارت گوگل پلی دارید تا با به کارگیری از آن مبلغ متبوع را در حساب خویش شارژ کرده و از آن به کارگیری فرمائید. گوگل صاحب و مالک کیفیت عالی ترین خدمت های زیر اینترنت مانند Gmail، Google Docs، Maps و قریه ها سرویس ها باارزش دیگر هست که با خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید برای اخذ اپلیکیشن، کتاب، موسیقی و تمام خدماتی به طور غیر بدون پول ارائه میشوند، مبادرت نمائید.

 

گیفت کارت گوگل پلی می تواند یک کادو مطلوب برای دوستان خوب و نزدیکان شما باشد. ولی این صرفا مزیت گیفت کارت‌های گوگل پلی وجود ندارد و زیرا سرزمین ما تحریم میباشد، گیفت کارت صرفا نحوه خرید محتوا از گوگل پلی است. این گیفت کارت ها، کارت هایی میباشند که دربردارنده یک مبلغ و اعتبار معلوم بوده و بعد از ردیم کردن کد گیفت کارت خریداری گردیده، حساب گوگل پلی شما به به عبارتی ترازو شارژ می‌گردد و شما می‌توانید با همین اعتبار از گوگل پلی خرید انجام دهید.

 

اعتنا فرمائید این گیفت کارت خاص گوگل پلی بوده و برای بقیه خدمت های آنلاین نمی اقتدار از آن بهره برد و صرفا در حساب گوگل پلی دارای اعتبار می‌باشد. برای استعمال از گیفت کارت گوگل پلی هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت و در 7 روز هفته می‌توانید به خرید از دکان گوگل پلی بپردازید و یا این که به مقدار مایحتاج خویش از اعتبار گیفت کارت گوگل پلی خویش به کار گیری نمایید. به این ترتیب گیفت کارت گوگل پلی هیچگونه مورخ انقضایی ندارد و مورد قابل قبولی برای کادو به دوستان عزیز می‌باشد، ولی مانند بقیه گیفت کارت ها قابلیت و امکان نقل و انتقال اعتبار گیفت کارت، قابلیت و امکان پذیر نیست. در‌صورتی‌که میخواهید حساب گوگل پلی خویش را شارژ فرمایید، مناسبترین راه و روش، خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌باشد. به جای وارد کردن شماره کارت های مستر و یا این که روادید و دردسرهای وریفای شدن آن‌ها، بهتر میباشد از همین کارت امداد بگیرید.

 

اضافه بخوانید: گیفت کارت اوریجین

 

راهنمای به کار گیری از گیفت کارت گوگل پلی

به کار گیری از گیفت کارت گوگل پلی با دو شیوه قابلیت و امکان پذیر هست .

 

1- فعال سازی از روش وبسایت گوگل پلی

 

2- فعال‌سازی از روش نرم افزار گوگل پلی

 

در مجموع برای به کارگیری از گیفت کارت گوگل پلی می بایست پروسه پایین را انجام دهید:

 

1- قابل انعطاف‌افزار Google Play را گشوده فرمایید.

 

2- روی کلید منو در کناره‌ بالا سمت چپ کلیک فرمائید.

 

3- مورد Redeem را گزینش نمایید.

 

فرآیند راه اندازی گیفت کارت گوگل پلی

 

4- کد ۱۶ رقمی که روی گیفت کارت فیزیکی و یا این که باطن آدرس اینترنتی گیفت کارت دیجیتالی شما قراردارد را وارد فرمایید.

 

5- کلید Redeem را فشار دهید تا اکانتی که می خواهید شارژ نمائید را تائید نمائید.

 

فرآیند راه‌اندازی گیفت کارت گوگل پلی

 

بعد از اینکه گیفت کارت شما تایید شد، می توانید از آن برای خرید بازی، برنامه، فیلم، سریال تلویزیونی، موسیقی و کتاب استعمال فرمائید.

 

شیوه شارژ Redeem گیفت کارت گوگل پلی

1- در چهره استعمال نکردن از ip ایالات متحده، قابلیت و امکان بلاک شدن اکانت جیمیل شما موجود است. پس از تغییر تحول آی پی بی تردید آی پی خویش را بررسی فرمایید که به آی پی ایالات متحده تغییر تحول پیدا کرده‌با‌شد.

 

2- وارد وب سایت play.google.com گردید.

 

3- وارد حساب گوگل خویش گردید

 

4- در‌صورتی‌که گویش تلفن همراه شما فارسی میباشد، از سمت چپ روی مورد “استعمال از کارت کادو” و در حالتی که گویش موبایل شما انگلیسی میباشد، روی مورد “Redeem“ کلیک نمایید. (مانند تصویر تحت)

 

پروسه فعال سازی گیفت کارت گوگل پلی

 

5- پس از وارد کردن کد گیفت کارت در‌حالتی که از شما Zip Code درخواست کرد یک کدام از کد پستی های امریکا را برداشته و وارد فرمائید.

 

6- دکمه تثبیت یا این که Redeem را بزنید، در صورتی‌که آی پی شما کشور‌ایران باشد، پیغام خطای عدم شارژ و کارایی دوباره نمایش داده میشود.

 

کد گیفت کارت گوگل پلی

 

نکته حائض اهمیت: سرزمین گیفت کارت بایستی با مملکت حساب همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی‌که مرزو بوم حساب بر روی ایالات متحده تهیه گردیده باشد شما نمی توانید از گیفت کارت اروپا به کار گیری نمایید.

 
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی , نویسنده : مهمان نواز googleplay01 بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 16 / 4 / 1399 ساعت: 17:39

 

با جولان ویروس COVID-19 در سراسر دنیا و قرنطینه اشخاص در منزل، به کار گیری از اپ‌های تلفن همراه برای خرید آنلاین، مدیر کارها مالی، تمرینات ورزشی و دورکاری ارتقا یافته و به تبع آن عصر صرف ‌گردیده در تلفن همراه‌های هوشمند نیز به نقط ی اوج رسیده میباشد. بر طبق نو‌ترین گزارش کمپانی App Annie که در روز 2 آوریل این سال میلادی (14 فروددین ماه 1398) منتشر شد، هزینه صرف‌گردیده برای نرم افزار‌های تلفن همراه در سه‌ماهه ابتدا 2020، بیشترین معیار را در مورخ این فناوری‌ها به تثبیت رسانده میباشد. به علاوه، میانگین دوره هفتگی استعمال از برنامه‌های کاربردی و بازی‌های پلتفرم اندروید در سراسر دنیا، نسبت به مقطع شبیه سال قبل، 20 درصد پرورش را نشان می دهد.

در سه‌ماهه منتهی به مارس امسال میلادی، مصرف‌کنندگان در سراسر عالم بیش تر از 23.4 میلیارد دلار در مغازه‌های نرم افزار تلفن همراه‌های هوشمند هزینه کرده‌اند که مبتنی بر اعلام App Annie بیشترین رقم تا به امروز به شمار می‌رود. درین بین، سهم سیستم‌ادله iOS حدود 15 میلیارد دلار و اندروید 8.3 میلیارد دلار بوده میباشد که هر دو ارتقاء 5 درصدی را نسبت به آمار سال قبل نشان می دهند.

پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی 

عصر میانگین صرف گردیده در نرم افزار‌های بازی و غیر بازی در سطح جهانی از سه‌ماهه اولیه 2019 تا سه‌ماهه نخستین 2020

مطابق داده‌های منتشرشده بوسیله App Annie در اول فصل سال 2020، اپ‌های غیر بازی‌ در سیستم دلیل iOS برابر با 35 درصد و در مغازه گوگل 15 درصد از هزینه‌های یوزرها را به خویش اختصاص داده‌اند، در حالی‌که بیشتراز 16.7 میلیارد دلار نیز به وسیله مصرف‌کنندگان برای بازی‌ها پرداخت شده‌است.

از نگاه توزیع مکانی در پلتفرم iOS، کشورهای چین و آمریکا ایالات متحده شاهد بیشترین هزینه یوزرها در پلتفرم iOS بوده‌اند. یوزرها دکان گوگل پلی نیز در ایالات متحده، ژاپن و کره جنوبی بالاترین ترازو پول را صرف برنامه‌های کاربردی کرده‌اند.

نرم افزار‌های TikTok، واتس‌اپ و صورت‌بوک در هر دو پلتفرم بیشترین واحد سنجش دانلود را داشته‌اند و بعداز آن ها اینستاگرام و صورت‌بوک مسنجر جای‌دارد. همینطور یافته‌های این گزارش نشان می دهد که یوزرها سیستم‌‌دلیل اندروید اضافه به بازی‌ها، نرم افزار‌های سرگرمی و کانال‌های اجتماعی و به ویژه برنامه‌هایی مانند +Disney و Twitch عشق و علاقه نشان داده‌اند. در همین اکنون یوزرها iOS نیز عمدتا در مورد بازی‌ها و برنامه‌های سرگرمی و همینطور اپ‌های عکس و کلیپ هزینه کرده‌اند. براین اساس اپ TikTok توانسته به صورت قابل توجهی از وضعیت جانور فایده پیروز شود و به فهرست پنج نرم افزار برتر iOS رویه یابد که یوزرها بیشترین واحد سنجش پول را صرف خرید آن ها کرده‌اند. بر این شالوده، TikTok بعد از Tinder و YouTube تیتر سومی برنامه پرفروش در سیستم‌دلیل iOS را به خویش اختصاص داده میباشد.

در مدت ژانویه تا مارس 2020 در هر دو دکان اپل و گوگل به صورت کلی بیش تر از 31 میلیارد دانلود تازه اپ بوسیله یوزرها انجام یافته که نسبت به فصل آخری سال 2019 ارتقاء 15 درصدی را نشان میدهد. این رویش از آن جهت شایان توجه میباشد که به صورت معمول در سه‌ماهه‌های منتهی به دسامبر، به منجر فروش موبایل‌های تازه در فصل تعطیلات، ارتقا قابل توجهی در نصب نرم افزار چشم میشود. حال حالت به سیرتکامل‌ای تعیین شده که تعداد دانلود و نصب برنامه در سه‌ماهه ابتدا سال جاری، حتی از فصل چهارم سال قبلی هم بالاتر رفته میباشد. معیار دانلود در مغازه گوگل پلی نسبت به سال قبل 5 درصد ارتقا یافته و به 22.5 میلیارد رسیده، در حالی که دانلودهای iOS با رویش 15 درصدی از رقم 9 میلیارد عبور نموده است.

برنامه‌های غیر بازی در اندروید بیشترین حجم دانلود یعنی 55 درصد را از آن خویش ساخته‌اند و در iOS نیز 65 درصد دانلودها بدین گونه از نرم افزار‌ها اختصاص داشته میباشد. امری که نشان‌ میدهد یوزرها در ادامه اپ‌های متنوعی می‌باشند که قابلیت و امکان سبک نو معاش یعنی ماندن در منزل و عمل در خانه را برایشان مهیا آورند.

وسیع ترین بازارهای دانلود از روش گوگل پلی کشورهای هند و برزیل بوده‌اند که به سبب ساز جمعیت زیاد و ترجیح ساکنان آنان برای استعمال از دستگاه‌های اندرویدی ارزان‌خیس، از این پلتفرم و و برنامه‌های آن کمک گرفته‌اند. ولی کشورهای چین و ایالات متحده پهناور‌ترین بازار سیستم‌دلیل iOS به شمار می روند که اصلی‌ترین محرک رویش دانلود و نصب نرم افزار در سه‌ماهه در آغاز سال 2020 بوده‌اند.

 

مبتنی بر چک کارشناسان App Annie، در هر دو پلتفرم، بازی‌ها موتور محرکه و ادله اصلی پرورش به اکانت میایند. به‌طوری‌که علاقمندان بازی‌های موبایلی در مرزو بوم چین میانگین 5 ساعت در روز را به عمل با نرم افزار‎ها و همینطور برنامه‌های بازی اختصاص داده‎اند. از سوی دیگر، تعداد ساعت به کار گیری یوزرها آمریکایی، ایتالیایی و فرانسوی از اپ‌های غیر بازی نیز در زمان هفته رویش چشمگیری داشته میباشد. در عین درحال حاضر همان گونه که اشاره شد، بازی‌های موبایلی و اپ‌های مربوط به ابزارها و سرگرمی بیشترین دانلود را در گوگل پلی داشته‌اند و بازی‌‌ها و برنامه‌های عکس، کلیپ و سرگرمی را می‌قدرت در تیم برنامه‌های پرطرفدار در مغازه اپل طبقه‌بندی کرد.

میانگین عصر صرف گردیده یوزرها در نرم افزار‌های غیر بازی در سه‌ماهه نخستین 2020 در مقایسه با سه‌ماهه چهارم 2019

در اول فصل سال 2020، تعداد دانلود بازی‌های موبایلی با 20 درصد پرورش هر ساله از 13 میلیارد بالاتر رفته میباشد و در مقایسه با سه‌ماهه قبل رو به بالا بالغ بر 30 درصد را نشان میدهد. دانلود بازی‌ها در گوگل پلی با 25 درصد ارتقاء هر ساله عدد 10 میلیارد را به تثبیت رسانده و مغازه اپل هم با همین درصد پرورش، 3 میلیارد دانلود بازی را شاهد بوده میباشد. در بین اشکال بازی، یوزرها بازی‌‌های جورچین، مشابه‌سازی، اکشن و Arcade را ترجیح داده‌اند در حالی که بیشترین معیار پول را برای بازی‌های نقش‌آفرینی (یا این که Role Play Games)، اکشن و استراتژیک صرف کرده‌اند.

علاوه بر بازی‌های موبایلی، بقیه نرم افزار‌ها مشتمل بر مجموعه تندرست و تناسب اندام، فراگیری و کسب‌وکار نیز در هر دو سیستم‌دلیل آمار بالایی را به تثبیت رسانده‌اند. برنامه‌های کاربردی مربوط به سالم و تناسب اندام نسبت به سه‌ماهه پیشین، بیشتراز 40 درصد ارتقاء دانلود را در گوگل پلی و 30 درصد ارتقا را در iOS تجربه کرده‌اند. افزون بر این، برنامه‌های آموزشی بالغ بر 35 درصد پرورش را در پلتفرم اندروید و 40 درصد را در iOS به تثبیت رسانده‌اند. در کنار این دو، برنامه‌های کسب‌وکار هم در دکان گوگل و اپل به ترتیب شاهد ارتقا 30 و 35 درصدی دانلود بوده‌اند.

 

مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی , نویسنده : مهمان نواز googleplay01 بازدید : 206 تاريخ : يکشنبه 15 / 4 / 1399 ساعت: 12:53